İlişki Mahvetme Rehberi

12 Eylül 2011 Pazartesi

O sizi seviyor, siz de onu seviyorsunuz. Birlikteyken iyi vakit geçiriyor, ayrıyken birbirinizi özlüyorsunuz. Ama siz yine de bu huzurlu ilişkiyle yetinemiyorsunuz. Kısacası bir kadın klasiği olarak rahat duramıyorsunuz. Madem ilişkinizin huzurunu illa kaçırmak istiyorsunuz, işte size yol gösterecek rehber... 
  1. Kıskanın! Ama kıskançlık krizinizi sakın ha içinize atmayın, onun hayatını zindana çevirmek için kullanın. 
  2. O sizi kıskandığında ise onu kendine güvensizlikle suçlayın. 
  3. Yok eğer sizi kıskanmıyorsa “Ne biçim adam” olduğunu sorgulayın. 
  4. Dırdır yapın! Her konuyu sakız gibi uzatmanın bir yolunu bulun. 
  5. Alınganlık yapın, ama alıngan olduğunuzu asla kabul etmeyin. 
  6. Telefonunu karıştırın. Üstelik bunu yaparken ona yakalanın ki aranızda güven adına bir şey kalmasın.
  7. Büyük küçük her kavgayı “O zaman ayrılalım” diye bitirin.
  8. Onu aradığınızda açmazsa “Nasıl olsa cevapsız çağrımı görünce geri döner” diye düşünmeyin. Aramaya devam edin, 45 cevapsız çağrı bıraktıktan sonra artık mesajla tacize geçebilirsiniz.
  9. Ona eski sevgilinizin ismiyle hitap edin. Bunu kavga konusu yaparsa “Aman canım ne var, insanlık hali, karıştırdım” diyerek üste çıkın.
  10. Ezkaza o size eski sevgilisinin ismiyle hitap ederse, ölümlerden ölüm beğenmesi için ona seçenek sunun.
  11. Eski sevgilinizle arkadaş olduğunuzu iddia edin ve görüşmeye kalkın. Ama o eski sevgilisiyle görüşmek isterse olay çıkarın.
  12. Her hareketinden anlam çıkarın. Her cümlesini “Sen ne demek istiyorsun” diye sorgulayın.
  13. Bir dakikadan uzun sessiz kalırsa, sessizliğini sorgulamaya başlayın. “Ne düşünüyorsun?” sorusu favori sorunuz olsun.
  14. Annesine burun kıvırın. Yemekleriyle, giyinişiyle hatta tipiyle dalga geçin. 
  15. Onu her alışverişinize sürükleyin. Ama alışveriş turunuzu kısa kesmeyin. Mesela bir T-shirt için en az 20 dakika ayna karşısında durun, en az 10 kere “Sence bana yakıştı mı?” sorusunu, en az 5 kere de “Beni şişman gösterdi mi?” sorusunu sorun. Sonra da o beğenmiş olsa bile, fikrini boşverin ve T-Shirt’ü almadan çıkın.
  16. Özel gün deyince sadece doğumgününüz, Sevgililer Günü ve yılbaşıyla yetinmeyin. Beraber ilk sinemaya gidişinizin yıldönümünü bile kutlayın. Olur da unutursa tabii ki olay çıkarın.
  17. Arabasına, kıyafetlerinin ceplerine, cüzdanına “seni seviyorum” yazan pembe kağıtlar bırakın.
  18. Topluluk içinde cinsel olarak onu yetersiz hissettirecek espriler yapın.
  19. Onun annesi rolünü üstlenin. İş yemeklerinden arkadaş ortamlarına kadar her yerde ona 5 yaşında bir çocuk gibi davranın.
  20. Saçlarınızın uçlarından aldırdığınızda farketmezse “Artık benimle hiç ilgilenmiyorsun” cümlesiyle başlayarak sevgisini sorgulamaya kadar gidin.
  21. Sanki başta aşık olduğunuz adam o değil de başkasıymış gibi, onu giyiminden huylarına kadar sürekli eleştirin ve değiştirmeye çalışın. 
  22. Haftasonu evde oturmak isterse bunu önerdiğine onu pişman edin. “Eskiden her haftasonu dışardaydık. Şimdi emekli çiftlere döndük.” diye şikayete başlayın.
Sorunlu bir ilişki yaratmak için alınması gereken seminerler
1.    3 DAKİKADA AĞLAMA KURSU
Amaç: 7 gün, 24 saat sebepli, sebepsiz ağlayabilme becerisi kazanarak erkeği gözyaşlarıyla vurmak.
Sonuç: Gözyaşlarınız artık kurşunu hiç bitmeyen silahınız. Ama ağlarken ne dediğinizin anlaşılmamasına özen gösterin ki, sevgiliniz iyice ne yapacağını bilemesin.
2.    HAFIZA GÜÇLENDİRME DERSLERİ
Amaç: Eski defterleri açarak olay çıkarmak için hafızayı etkin hale getirmek.
Sonuç: Artık aylar önceki hatta yıllar önceki bir konuyu gündeme getirip durup dururken arıza çıkarabilirsiniz.
3.    GEÇ KALMA ALIŞTIRMALARI
Amaç: Kadınlık genlerinizde yer alan gecikme potansiyelinizi aktif hale getirmek.
Sonuç: Her yere ve her şeye geç kalıp onun sabrının sınırlarını keşfedebilirsiniz. Ama tabii o geç kalmak gibi bir şuursuzluk sergilerse avaz avaz onu kendine getirebilirsiniz.
Erkekler anlatıyor...
“Sevgilimle ayrılma nedenim onun beni karar almaya zorlamaları olacak. Her seferinde bana ‘Akşam ne yemek hazırlayayım’ diye soruyor. Farketmez cevabımı kabul etmiyor, ama şunu yap dediğimde de illa ki burun kıvırıyor, somurtmaya başlıyor. Getirdiğim her öneri bu somurtmayı artırıyor. Ve sonunda akşam yemeği olarak zaten baştan beri onun aklında olanı yiyoruz.”
Vural K. Avukat
“Kız arkadaşım hobilerime ortak olmaya bayılıyor. Benle maç izlemeye kalkıyor ve her seferinde futbolla ilgili her şeyi bana baştan sorarak, maçı bana zehrediyor. Sonra benle balık tutmaya geliyor, ama sessizlik içinde yapılması gereken bu aktivitede devamlı konuşarak tüm balıkların kaçmasına neden oluyor. Sanırım sonunda ben de o balıklardan olacağım.”
Hasan C. Prodüktör
“Geçen gün sevgilim TV’deki bir filmi gördü ve ‘Bu film sana neyi hatırlatıyor?’ diye sordu. Tuzak bir soru olduğunu tahmin etmeliydim. Tabii bilemedim. ‘Üçüncü buluşmamızdı, bu filmin afişini gördük sinemada, afişe bakarken ilk defa kolunu omzuma attın.’ dedi ve suratını düşürerek kalkıp içeri gitti. Geri döndüğünde tahmin edersiniz ki gönlünü alana kadar akla karayı seçtim.”
Aytek B. Restoran İşletmecisi


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hakkımda

Reklam yazıp ürünler satma, markalar yaratma peşindeyken, dur biraz da başkaları için değil kendim için yazayım dedim. Maksat yazarken eğlenmek olduğuna göre seks ve ilişkiler hakkında yazmalıydım tabii. Böylece başladım yazılara... Yazarken gerçekten çok güldüm, güldükçe daha çok yazdım. Yazarken kendimi başta Elele olmak üzere dergi sayfalarının arasında buldum. İşte Elele ve diğer dergilere yazdığım yazılar burada. Benim yazarken eğlendiğim kadar siz de okurken eğlenirsiniz umarım:)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

© 2010 Derin Mevzular Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls