Dikkat! Tehlikeli Sulardasınız!

21 Ağustos 2011 Pazar

Hayatın bize neler hazırladığını bilemiyoruz ve sakin sakin yüzdüğümüzü sanırken bir anda kendimizi tehlikeli sularda buluyoruz. Ama madem tehlikeli sulara bir kere girdiniz, boğulmadan çıkmayı da başarabilirsiniz.

İş ve aşkı karıştıranlardan mısınız?
Bahaneniz: Hayatım işte geçiyor. Eh tabii hayatımın aşkı da işyerinde karşıma çıkıyor!
Muhtemel yaşayacaklarınız:
-    Sevgiliniz, patronunuz veya müdürünüz ise tamamen onun insafına kalmış durumdasınız. İlişki sırasında aşkı işinin önüne koyup sizi kayırabilir, hatalarınıza göz yumabilir hatta size zam bile yapabilir. Ama ayrıldığınızda da aynı şekilde duyguları işinin önüne geçeceğinden işyerini size zindan edebilir. Bu yüzden ilişkinin başından itibaren objektif olması ve işle aşkı karıştırmaması, emin olun uzun vadede sizin avantajınıza olacaktır.
-    İşle aşkı karıştırırken hele bir de aynı kurumda çalışmadığınız müşteriniz/hastanız/öğrenciniz durumundaki biriyle aşk yaşıyorsanız cidden tehlikeli suları seviyorsunuz demektir. Ama unutmayın, tehlikeli suları seven sonucuna katlanır, kovulmak da dahil...
-    İlla işyerinde biriyle aşk yaşayacaksanız sizin astınız, üstünüz, müşteriniz olmayan birini tercih edin.
Favori filminiz:
Jerry Maguire – İş yerinden aniden istifa eden platonik aşkının peşinden gitmek için her şeyi göze alan bir kadın. O siz olabilir misiniz?
Kader arkadaşınız:
“Müdürümle ilişkimizi güya gizliyorduk. Ama yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış, kısa sürede yakalandık. İşte o noktadan sonra sevgilimi aldı bir panik, beni kayırıyor durumuna düşmemek için olmayacak tüm işleri bana yıkmayı ve sonra haliyle yapamayınca da beni herkesin içinde azarlamayı adet edindi. Ve böylece hem bir eleman hem de sevgili kaybetti.”
Ayça D. Müşteri Temsilcisi


Arkadaşının aşkına yan gözle bakanlardan mısınız?
Bahaneniz: İnsan kime aşık olacağını seçemiyor!
Muhtemel yaşayacaklarınız:
-    Sevgili adayınız, arkadaşınızın platonik aşkıysa hala bir şansınız var demektir. Eğer arkadaşınız aşkından gerçekten ölmüyorsa size anlayış gösterebilir, siz de tehlikeli sulardan kurtulup mutluluk limanına demir atabilirsiniz.
-    Potansiyel aşkınız, halen arkadaşınızın sevgilisiyse arkadaşınıza ciddi bir dost kazığı atmak üzeresiniz. İyi düşünün, çünkü ya arkadaşınızı seçeceksiniz ya da sonu belirsiz bir aşkı.
-    Sevgili adayınız, arkadaşınızın ex sevgilisiyse onun arkasından iş çevirmek yerine ona karşı dürüst olun. Onun için kabullenmesi kolay olmayacaktır, hele de eski sevgilisine karşı hala hisleri varsa. Ama zaman her şeyin ilacıdır, zamanla ilişkinizi kabullenebilir, arkadaşlığınız bu depremi atlatabilir.
Favori filminiz:
Pearl Harbor – En yakın arkadaşının savaş sırasında öldüğünü sanıp onun sevgilisiyle aşk yaşayan bir adam ve arkadaşının geri dönmesiyle birbirine giren ilişkiler. Bu karmaşanın içinde siz de olabilirdiniz.
Kader arkadaşınız:
“Arkadaşım sevgilisinden ayrıldıktan sonra bir süre sevgilisiyle aşk yaşadık. Ama bunu arkadaşıma asla itiraf edemedim. Ta ki başka bir arkadaşıma atacağım mesajı yanlışlıkla arkadaşıma atana kadar: “Aman Arda ile aramızda olanları ağzından kaçırma, Merve hala bilmiyor.”
Nilay Ş. Makine Mühendisi

Aldatmaya doğru son hız gidenlerden misiniz?
Bahaneniz: Kimse durup dururken aldatmaz. Beni bu noktaya getiren onun hataları oldu.
Muhtemel yaşayacaklarınız:
-    Aldatmak tehlikeli sulardan da öte ateşle oynamak demek. Ve bu ateş uzaktan göz alıcı, heyecan verici olsa da yaklaştığınızda sizi kör edebilir, elinize aldığınızda sizi yakabilir.
-    Hayatınızdaki kişiyi kaybetmeyi göze alabiliyorsanız onu aldatmayı düşünmelisiniz. Çünkü her seçim bir vazgeçiştir.
-    İş işten geçti ve aldattıysanız ama ayrılmak da istemiyorsanız eşinize/sevgilinize itiraf etmeden iki kere düşünün. Belki ona karşı dürüst olup vicdanınızı biraz rahatlatacaksınız, ama bu itiraftan sonra sizi affettiğini söylese bile hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Unutmayın, kopan bir ipe sımsıkı bir düğüm atarsanız, ipin en sağlam yeri artık bu düğümdür. Ama ipe her dokunuşunuzda canınızı acıtan tek nokta yine o düğümdür.
Favori filminiz:
Unfaithful – Monotonlaşmış bir evlilik, insana unuttuğu arzuları hatırlatan bir tesadüf ve altüst olan yaşamlar... Bu filmde rol almak istediğinize emin misiniz?
Kader arkadaşınız:
“Şirketimize yeni giren 22 yaşındaki çocuk, tüm kızlar peşinde olduğu halde 35 yaşındaki bana aşkını itiraf edince farkettim ki ben kadın olduğumu unutmuşum. Çocuklar, evlilik derken aynaya bakmayalı uzun zaman olmuş. Kocam da sağolsun ilgisizliğiyle bunu unutmama yardımcı olmuş. Buna rağmen onu aldattım mı? Hayır, ama o çocukla flört ettiğimi de inkar etmenin alemi yok.”
Nur R. Finans Uzmanı

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hakkımda

Reklam yazıp ürünler satma, markalar yaratma peşindeyken, dur biraz da başkaları için değil kendim için yazayım dedim. Maksat yazarken eğlenmek olduğuna göre seks ve ilişkiler hakkında yazmalıydım tabii. Böylece başladım yazılara... Yazarken gerçekten çok güldüm, güldükçe daha çok yazdım. Yazarken kendimi başta Elele olmak üzere dergi sayfalarının arasında buldum. İşte Elele ve diğer dergilere yazdığım yazılar burada. Benim yazarken eğlendiğim kadar siz de okurken eğlenirsiniz umarım:)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

© 2010 Derin Mevzular Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls