Fuck Buddy

22 Ağustos 2011 Pazartesi

Fuck Buddy, yani seks arkadaşlığı Amerika’dan ithal bir kavram olsa da sadece dizilerde, filmlerde duyduğumuz iki kelime olmaktan çıktı, kısa sürede hayatımıza girdi. Kimi kendisi bizzat yaşıyor, kimi arkadaşlarından dinliyor, kimi ise merak ediyor...

Adı koyulmamış bir ilişki mi? İki tarafın sadece seks ihtiyacıyla bir araya gelmesi mi? Yoksa seks tabularının yıkılan son kalesi mi? Günümüzün en çok konuşulan, belki de en karmaşık seks kavramı “Fuck buddy”i sizin için masaya yatırdık.

FUCK BUDDY ANAYASASI

  1. Resmi dili sekstir.
  2. Başkenti yatak odasıdır.
  3. Milli marşı “Prince – Cream”dir.
  4. İdare şekli özgürlüktür. Hiçbir kısıtlamaya yer yoktur.
  5. Seksten sonra gecenin beraber geçirilmesi zorunlu değildir.
  6. Seksten sonraki gün telefon edilmesi zorunlu değildir.
  7. Sahiplenmek ve kıskanmak kayıtsız şartsız yasaktır.
  8. Duygular ayrılığı ilkesine dayanır. Aşkla seks birbirine karıştırılmamalıdır.
  9. İki kişilik bir kurumdur. Üçüncü kişileri ilgilendirmez.
  10. Bu iki kişi kendi hayatlarından sorumludur, birbirlerinin hayatını bilmeleri gerekmemektedir.
  11. Tüm bu maddeler değiştirilemez, değiştirilmesi teklif dahi edilemez.

FUCK BUDDY ÇEŞİTLERİ

Teselli Fuck Buddy’si
Yıpratıcı bir ilişkiden sonra hasar görmüş bünyeler için etkili bir ilaç olabilir. Çivi çiviyi söker mantığında, geçiş döneminde bir ilişkinin tripleriyle uğraşmak yerine paylaşımın sadece seks olduğu bu ilişkiyi deneyebilirsiniz. Two Guys, A Girl and A Pizza dizisinde “Rebound Love” terimiyle işlenmiştir. Hasarlı bünye iyileşip yeniden sevgili ihtiyacı duymaya başlayınca işler sarpa sarabilir.

Kanka Fuck Buddy
Hiç o gözle bakmadığınız bir arkadaşınızla bir anda, bir kıvılcım ve ertesi sabah aynı yataktasınız. O malum geceyi unutmayı da seçebilirsiniz, arkadaşlığınızı yepyeni bir boyuta da taşıyabilirsiniz. Seinfeld’de Elaine ve Jerry bunu denemiş, hatta aralarında kurallar koymuşlardı. Fakat sonradan her şey daha da karmaşıklaşmıştı.

Seviyeli Fuck Buddy
İki kişi birbiri hakkında hiçbir şey bilmez, bilmek de istemez. Tek ortak noktanın seks olması yeterlidir. Sex & The City’de Carrie seviyeli Fuck Buddy’siyle sevgili olmayı denemiş, ama başarısız bu deneme sonucunda Fuck Buddy’sinden de olmuştu.

VIP Fuck Buddy
Sevgiliyle Fuck Buddy arası bir durumdur. Tek paylaşım seks değildir, çiftimiz birlikte yemeğe, sinemaya hatta tatile bile gidebilir. Ama birbirlerini sahiplenmeleri belirli bir noktaya kadardır. İkisi de birbirinin hayatına müdahale etmez.

Ex’ten Fuck Buddy
Birbirine tahammülü kalmayan çift ayrılır, ama seks yapmaktan vazgeçemezler. Hayatlarına birbirleri olmadan devam ederken seks için arada buluşurlar. İki tarafın da beklentisi sadece seks ise ve yeniden bir araya gelme düşüncesi yoksa tercih edilmelidir.

Gizli Fuck Buddy
Fuck Buddy çeşitlerinin en kötüsüdür. İki taraftan biri ilişkilerinin Fuck Buddy durumunun ötesine geçmediğinin farkında değildir veya farkına varmak istememektedir. Paylaşımın ağırlıklı sekse dayanmasını aralarındaki tutkuya yormaktadır. Zaman içinde çaba ve şansla gerçek bir ilişkiye dönebilir, ama bunun hiçbir garantisi yoktur.

ARTILARIYLA EKSİLERİYLE FUCK BUDDY

ARTILAR

Ciddi ilişkinin başağrılarından uzak light versiyonu

Kıskançlığın terbiye edilmesi için başarılı bir eğitim süreci

Sevgilisiz ego tatmini


Tek bir kişiye saplanmak yerine aynı anda farklı kişilerle görüşebilme şansı

Beğenilme kaygısı olmadan daha özgür seks

İlişkiye zaman ayıramayacak olanlar için cinsel tatmin


EKSİLER

Duygusal tatminsizlik


Kendini kullanılmış hissetme


Toplum tarafından hoş karşılanmama kaygısı

Aşktan beklentinin seks dışında ortak noktalara kayması

Duygular olmadan salt seks


Fuck Buddy’ne aşık olma riski






İLİŞKİNİZİN ADINI KOYUN – Mini Test

1. Sizi ne sıklıkla arıyor?
a. Her gün. (10 puan)
b. Sadece haftasonları. (5 puan)
c. Düzenli aramıyor, 2 haftada en fazla 1 defa. (1 puan)
d. Haftada en az 3-4 kere. (8 puan)

2. Çevresini tanıyor musunuz?
a. Sadece en yakın 1-2 arkadaşını tanıyorum. (6 puan)
b. Çevresinden kimseyi tanımıyorum. (0 puan)
c. Hem arkadaşlarını hem ailesini tanıyorum. (10 puan)
d. Neredeyse tüm arkadaşlarını tanıyorum. (8 puan)

3. Nerede görüşüyorsunuz?
a. Sadece evde görüşüyoruz. (2 puan)
b. Sadece evde, akşamları görüşüyoruz. (0 puan)
c. Hem evde hem dışarıda görüşüyoruz. (8 puan)
d. Bazen akşam yemeği yiyoruz, ama gecenin sonu hep evde seks oluyor. (4 puan)

4. Size hediye aldı mı?
a. Küçük de olsa sürprizler yapmayı seviyor. (9 puan)
b. Sadece iç çamaşırı aldı birkaç kere. (3 puan)
c. Doğumgünümde hediye almıştı. (7 puan)
d. Hiç hediye almadı. (0 puan)

5. Anlattıklarınızı dinliyor mu?
a. Her anlattığımı dinliyor ve sonrasındaki günlerde de sorularıyla takip ediyor. (10 puan)
b. Anlattıklarımı dinliyor ve yorum yapıyor. (8 puan)
c. Sanırım dinliyor. (4 puan)
d. Anlatmayı denemiyorum bile. (1 puan)

Değerlendirme

35-47 puan arası: İdeal sevgiliye sahipsiniz, fazla söze gerek yok, kıymetini bilin.

20-35 puan arası: Tehlikeli sular. Sevgiliniz tam olarak kendini ilişkinin içinde hissetmiyor. Ama biraz çabayla ondan bir şaheser yaratabilirsiniz.

5-20 puan arası: Kötü haber! Sevgiliniz olarak gördüğünüz kişi sizi Fuck Buddy’si olarak görüyor.

0-5 puan arası: O sizi, siz de onu Fuck Buddy olarak görüyorsunuz.


FUCK BUDDY’LER ANLATIYOR

“Mert’le Fuck Buddy olduğumuzu uzun süre kabul etmek istemedim. Ama kolumu kırdığımda nasıl olduğumdan çok, alçı çıkana kadar seks yapamayacağımızı düşünmesi her şeyi net görmemi sağladı. Sizin de aradığınız sorumlulukların olmadığı, fuck buddy tarzı bir ilişkiyse tamam, ama aşık olduğunuz adam sizi fuck buddy yerine koyuyorsa hiç de hoş olmuyor.”
Senem O. (Finans Uzmanı)

“Beni çok üzen ve yıpratan bir ilişkiden sonra yeni bir ilişkiye kendimi hazır hissetmiyordum. Özgürlüğümü doyasıya yaşamak isterken birkaç kişiyle görüşmeye, sonra da onlarla seks arkadaşlığı yapmaya başladım. Hem kendime güvenim geri geldi hem de seks konusunda inanılmaz deneyim kazandım. Tabii Arda’yla tanıştığım gün o defteri sonsuza kadar kapadım, umarım Arda hiçbir zaman bu defterimi keşfetmez.”
Nilay R. (Avukat)

“Aslında bir Fuck Buddy aramıyordum, ama Cenk’le ilişkimiz ne kadar istesem de Fuck Buddy’nin ötesine geçemiyordu bir türlü. Bu şekilde 1,5 yıl devam ettik. Ben artık çabalamaktan yorulmuştum, görüşmek istemediğimi söyledim. 1 ay sonra bir mucize gerçek oldu. Cenk beni aradı, bana aşık olduğunu ve bunu benden ayrı kalınca anladığını söyledi. Adam gibi bir ilişki yaşamaya başladık, 1 yıl sonra da evlendik. Demek ki mucizelere inanmak lazımmış.”
Ayşe C. (Mimar)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hakkımda

Reklam yazıp ürünler satma, markalar yaratma peşindeyken, dur biraz da başkaları için değil kendim için yazayım dedim. Maksat yazarken eğlenmek olduğuna göre seks ve ilişkiler hakkında yazmalıydım tabii. Böylece başladım yazılara... Yazarken gerçekten çok güldüm, güldükçe daha çok yazdım. Yazarken kendimi başta Elele olmak üzere dergi sayfalarının arasında buldum. İşte Elele ve diğer dergilere yazdığım yazılar burada. Benim yazarken eğlendiğim kadar siz de okurken eğlenirsiniz umarım:)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

© 2010 Derin Mevzular Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls