Kadınlara Özel Oyuncaklar

22 Ağustos 2011 Pazartesi

Binbir çeşit bebekler, tabaklarıyla bardaklarıyla evcilik eşyaları, küçük ayıcıklar hepimizin çocukluğunu süsleyen oyuncaklarımızdı. Peki büyüdük diye artık oyuncağımız olamaz mı? İşte seks oyuncaklarının tehlikeli ama eğlenceli dünyası!

Seks hayatınıza renk katmak istiyorsanız, seks oyuncaklarının gücünü yadsımayın. En masumundan en yaramazına seks oyuncakları; sizi belki bilmediğiniz zevklerle tanıştıracak, belki heyecanınıza heyecan katacak, belki de seks hayatınızın ihtiyaç duyduğu doping olacak.

Vibratör
·      Uzun süre ilişki yaşamayan kadınlar için idealdir. “Tak fişi, bitir işi” tarzı geceler yaşatır.
·      Orgazm problemi çekiyorsanız orgazm olmaya alışmak için vibratörü deneyin.
·      O bir sevgili değildir. Tamam, size bir erkeğin varlığını derinden hissettirebilir ama sevgiliyle karıştırmamak gerekir, yoksa kaprisli erkeklere ne gerek var dedirtip bağımlılık yapabilir.
·      Daha masum bir deneyim için, vibratörünüzü masaj aleti olarak kullanmayı deneyebilirsiniz.
·      İnternet sitesinden alırken dikkatli olun, teslim anı sizi utançtan titretebilir.
“Uzun zamandır hayatımda biri olmadığı için vibratör almaya karar verdim. İnternetten sipariş ettim ve nasıl olsa tamamen kapalı kutuda gelecek diye teslim için işyerinin adresini seçtim. Ama hesap edemediğim, plaza girişinde her paketin X-Ray’den geçtiği detayıydı. Güvenlikten paketi almaya gittiğimde yüzlerindeki muzip gülümseme, bu detayla yüzleşmemi sağladı.”
Özlem B. Endüstri Mühendisi

Kelepçe
·      Sevgilinizi yatağa hapsetmek için en etkili yöntem olabilir.
·      Kelepçeyi yatak başına tutturmak, onun hareketlerini iyice kısıtlayacağından fantezinizi daha da heyecanlı hale getirecektir.
·      Eğer ona sinirliyseniz, bu fanteziden uzak durun. Onun yatakta öyle çaresizce yatması içinizdeki ‘Temel İçgüdü’yü ortaya çıkarabilir, dikkat!
·      Kelepçeyi bileğinize veya sevgilinizin bileğine takmadan önce anahtarlar açabiliyor mu, mutlaka kontrol edin. Ayrıca kelepçe cinsi olarak da bu tip fanteziler için üretilen peluş kelepçeleri tercih edin. Çünkü anahtar işe yaramazsa evdeki toka vb. malzemelerle peluş kelepçeyi açmanın bir yolunu bulabilirsiniz.
“Sevgilim, yakın bir polis arkadaşından kelepçe alıp geldiğinde unutulmaz bir gece geçireceğimizi anlamıştım, ama bu kadar unutulmaz olacağını kim bilebilirdi. Heyecanlı anlarımız bitip sıra kelepçeyi açmaya gelince ilk şoku yaşadık, anahtar işe yaramıyordu. Sevgilimle beraber kaynakçıya gittik. Ama o da beni kanun kaçağı sanıp kelepçeyi açmadı. Bu sefer gecenin bir yarısı sevgilimin polis arkadaşıyla kaynakçının yolunu tuttuk. Polis arkadaşımızdan mı yoksa kaynakçıdan mı daha çok utandım hala bilmiyorum.”
Aysun H. Yönetici Asistanı

Özel İç Çamaşırları
·      Titreşimli ve uzaktan kumandalı iç çamaşırınız sıkıcı bir toplantıyı, ciddi bir yemeği veya upuzun bir yolculuğu anında bambaşka bir şekle dönüştürebilir. Hatta bir rivayete göre geçtiğimiz yıllardaki bir Oscar törenine giderken Angelina bu iç çamaşırlarından giymiş ve kumandayı da Brad’e vermiş. Siz de sevgilinizin eline böyle bir kumanda vererek, ona hayatının en ateşli sırrını sunabilirsiniz.
·      Tamamen küçük şekerlerden oluşan iç çamaşırınızla hem sevgilinize hem de kendinize tadına doyamayacağınız bir gece yaşatabilirsiniz.
“Erkek arkadaşımın yurt dışından getirdiği şekerlerden oluşan iç çamaşırı bize gerçekten şeker gibi bir gece yaşattı. Ama zavallı erkek arkadaşım, o kadar şekeri yiyince sabaha kadar mide bulantısından şikayet etti. Peki benim umrumda mıydı? Kesinlikle hayır, erkek arkadaşım yanımda kıvranırken ben hala pembe bulutların üzerindeydim.”
Sinem Ö. İç Mimar

Seks Oyuncakları Sözlüğü
Love Ring: İlişki sırasında erkeğin penisinin üzerine taktığı, kadının daha çok zevk almasını sağlayan aksesuar.
Paddle: Seks oyuncağı olarak tasarlanan küçük kırbaça benzer aksesuar.
Cat Suit: Tüm vücudu saran tulum şeklinde tayt takımı.
Pasties: Göğüs uçları için üretilen bantlar. Püsküllüden yıldız şeklinde olana kadar birçok farklı çeşidi mevcut.
Smartballs: Vajinal ve pelvik kaslarınızı güçlendirmek için ideal bir aksesuar.
Gag: İleri düzey seks fantezileri için ağza takılan bir aparat.

Kendi Oyuncağınızı Kendiniz Yapın
İnternet sayesinde binbir çeşit seks oyuncağı artık bize bir tık kadar yakın. Ama maddi nedenlerle veya sadece utandığınız için bu tip oyuncakları satın almaktan uzak duruyorsanız, gündüz kadın programlarını kendinize örnek alın ve yaratıcılığınızı kullanın.
Seks zarları: İki tane zarı alın (mümkünse büyük boy zar olsun). 6 tane vücut bölgesi (göz, kalça, göğüs, dudak vb.) seçip zarlardan birinin 6 yüzüne bu kelimeleri yazın. Diğer zar için 6 tane eylem seçin (öpmek, yalamak, gıdıklamak vb.) Onları da o zarın 6 yüzüne yazın. Sevgilinizle sırayla zar atıp çıkan eylemi gerçekleştirerek kendi erotik oyununuzu yaratın.
Maskeli Gece: Uyku bandınızı sevgiliniz için maske olarak kullanın. Bandı sevgilinizin gözlerine takın ve onun çevresini görememesinin verdiği adrenalini sizin sürprizlerinizin adrenaliyle birleştirin. Heyecan dolu bir gece yaşayın.
Ev yapımı kelepçe: Uzunca bir fularınızı sevgilinizin ellerini bağlamak için kullanabilirsiniz. Fularınız yoksa kemer, kuşak veya ipten de yararlanabilirsiniz. Ama sevgilinizin bileklerini kesmeyecek bir şey olmasına dikkat edin.
“Bir gece erkek arkadaşımın evinde ateşli bir şekilde öpüşürken, birden durdu ve ‘Ben bağlanmak istiyorum’ dedi. Ben de tabii her kız gibi bunu direkt evliliğe yordum. Hiç bu kadar mutlu olmamıştım, boynumdaki fuları çekip bileğine doladığını görene kadar...”
Melis T. İnsan Kaynakları Uzmanı




0 yorum:

Yorum Gönder

 

Hakkımda

Reklam yazıp ürünler satma, markalar yaratma peşindeyken, dur biraz da başkaları için değil kendim için yazayım dedim. Maksat yazarken eğlenmek olduğuna göre seks ve ilişkiler hakkında yazmalıydım tabii. Böylece başladım yazılara... Yazarken gerçekten çok güldüm, güldükçe daha çok yazdım. Yazarken kendimi başta Elele olmak üzere dergi sayfalarının arasında buldum. İşte Elele ve diğer dergilere yazdığım yazılar burada. Benim yazarken eğlendiğim kadar siz de okurken eğlenirsiniz umarım:)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler

© 2010 Derin Mevzular Design by Dzignine
In Collaboration with Edde SandsPingLebanese Girls